..:: اسرة حياتنا هنعيشها صح ::..

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
..:: اسرة حياتنا هنعيشها صح ::..

حياتنا هنعيشها صح .... اعرف الفرق مع احلى جروب ...المنتدى الرسمى لاسره حياتنا

2 مشترك

القمه 103

7atem
    7atem
    Admin

القمه 103 Empty القمه 103

مُساهمة  7atem الأحد أبريل 26, 2009 1:40 pm

ايه رايك في ماتش الزمالك والاهلي اللي فات ؟
    ايه اكتر لقطه عجبتك ؟
    اكتر لقطه بتعتبرها اسواء لقطه في المباراه ؟
    افضل لاعب في كل فريق وافضل حارس في المباراه ؟
    Meroo
    Meroo
    حياتاوي على طوووووووووووول

القمه 103 Empty رد: القمه 103

مُساهمة  Meroo الجمعة مايو 01, 2009 8:15 pm

اولا احب انى اشكرك على طرحك للموضوع ده لانك تركت مساحة لنعبر عن راينا فى المباراة وبما انى زملكاوية جداااااا وبحب الزمالك اووووووووووى
    بصراحة انا شايفة ان الماتش كان مفاجأة لكتير بس انا كنت واثقة انهم مش حيخيبوا املى ، فشباب الزمالك هزم عواجيز الاهلى ولكن بدون اهداف
    فالماتش انتهى بالتعادل السلبى ولكنه كان تعادل بطعم الفوز بالنسبة للزملكاوية بعد سلسلة من الهزائم فالزمالك ظهر بصورة مشرفة فى الماتش
    وكان هناك محاولات مستميتة لهز شباك الاهلى ولكنها باتت بالفشل فالزمالك كان اكتر تنظيما واكتر جهد ولكن الاهلى لعب بأسلوب الكبار نفعته خبرته وتفوق لاعبيه
    الزمالك كسب نقطة ملهاش تأثير فى جدول الدورى ولكنه كسب شئ اكتر اهميه وهو ثقته بنفسه وثقة لاعبيه فيه وثقة جمهوره فيه انا شايفة ان الزمالك يستاهل clapp
    اكتر لقطة عجبتنى هى لما كل لاعيب من الزمالك يخطف كورة من اهلاوى ويحاول ببسالة تسديدها لهز شباك الاهلى كانوا بيخطفوا قلبنا معاهم
    اسوأ لقطة هى الشد الى حصل بين حازم امام والنجم والكابتن احمد حسن مكنتش احب ان ده يحصل بين نجمين بس هى كانت شدة اعصاب من ضغط المباراة والحمد لله انها انتهت على خير
    افضل لاعب فى الزمالك : اكيد كل لاعيبه الزمالك كانوا مبهرين ولكن انا شايفة ان حازم امام كانت المباراة فرصة لظهوره كلاعب له كل احترام حازم امام كان يضع الجهة اليمنى تحت سيطرته وبيلعب العرضيات منها بكل سهوله ويسر الامر الذى وضح مهاراته وقدراته البدنيه العالية clapp
    افضل حارس فى الاهلى اكيد الجامد جدااااااااا ابو تريكة كنت حاسة ان هو الوحيد الى شايل الماتش كله
    افضل حارس مرمى: عبد الواحد السيد كان متألق جدااااااااااااا ولكن انا شايفة ان الافضل كان الصخرة رمزى صالح الذى دافع ببسالة عن مرماه ووضع حدود للاقتراب من مرماه فلم يفلح احد فى هز شباكه
    فى النهاية انا شايفة ان الماتش كان عبارة عن لوحة جميلة ARTIST حاول الزمالك وضع خطوطها وحدودها والتى تتكون من التنظيم والتعاون ةالمثابرة والجهد الجبار ولكن اللوحة لم تكتمل لنقصها عنصر هام جداااا وهو الخبرة ولكن انا عندى امل ان اللوحة تكتمل المرة الجاية ان شاء الله
    (بحبك يازمالك emot-heartbeat بحبك يازمالك حقولها بأعلى صوت)

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 14, 2024 8:26 am